Det råder stiljtje här på bloggen

Som nog vissa av er har märkt har jag inte uppdaterat bloggen på ett tag nu. Det beror på att jag ända sedan jag kom hem från Gotland har varit väldigt trött och mest legat på soffan och läst, vilket naturligtvis har lett till att jag somnat.

Mitt i all denna lathet introducerade Pojkvännen mig för ett gravt beroendeframkallande spel, nämligen Planats vs Zombies. Inte nog med att jag inte gör mycket annat på fritiden än att sitta och spela så har jag dessutom smittat Arbetskollegan så nu är hon också tvärfast.
Jag kan verkligen inte rekommendera det där spelet om du vill ha ett socialt liv och eller en vettig vardag. Men i väntan på att jag ska få tillbaka lite energi och börja pyssla och således blogga igen så kan ni mina kära läsare testa att spela lite 😉

Kommentera

