Nu börjar energin återvända

Jag har under de senaste tre månaderna varit helt utslagen av trötthet. Har bara sovit, legat på soffan och glott i taket eller läst…och spelat en hel del ganska fördummande men ack så skojigt dataspel.
Jag har inte ens orkat/kunnat fundera på olika små eller stora pysselprojekt. Men nu börjar energin så smått återvända. Kliet i min skaparsjäl, vilket för mig är normaltillstånd har återvänt.
Har massor med ideér som jag vill göra!
Den här förlamande tröttheten som nu äntligen börjar lämna mig beror inte på någon höstdepression utan kommer sig av att jag är gravid!

2 kommentarer

  1. Matildan said,

    oktober 16, 2010 den 2:52 e m

    Yaaay!
    Pysselbäbis till världen!!


Kommentera

