Kreativa vänner på Halloweenkalas

För ungefär en vecka sedan var jag och Pojkvännen bjudna på halloweenfest.
Jag bestämde mig för att återanvända min The Nightmare before Christmas Sally-kostym som jag sydde upp för några år sedan och som mot alla odds överlevde det kalaset. Hunden Zero behövde få en ny lampa i nosen och några nya stygn här och där men mådde sedan utmärkt.
På premiärkvällen för Sally-dräkten hade jag med mig en vän som var utklädd till Jack Skellington, men den här gången fick jag nöja mig med en Jack-pumpa och ett annat slag av skelett från nått spel som heter Grim Fandango. Har haft lite otur med bilderna till det här inlägget. Hade ju så klart kameran med mig på den här festen, fast nästan alla kort blev suddiga och oanvändbara, så därför har jag knyckt några bilder från Matilda, Daniel,  Sara och överst kortet har Mor tagit.

Det är så roligt med de här festerna för det är så många som är superduktiga på att fixa utklädningar. Jag är mäkta imponerad!

 

 

 

4 kommentarer

  1. Zombie said,

    november 8, 2010 den 9:49 e m

    Det ser ut som att jag var jätteduktig och hann med tre olika outfits på en och samma fest ;D

    • Elin said,

      november 8, 2010 den 11:12 e m

      Du är snabb som blixten när du byter om, det vet ju alla. 😉

  2. Vicki said,

    november 22, 2010 den 5:01 e m

    Aha, du hittade bilden till slut! 🙂 Va små vi var där.

    Shit, vilka coola outfits folk hade på sig. Jag behöver på lite närmare dig gumman så att jag också tar mig tid att åtminstone försöka klä ut mig lika avancerat.

    • Elin said,

      november 23, 2010 den 10:51 f m

      Det visade sig att bilden överlevt i mammas dator =)
      Kom hit nästa år å var med och klä ut dig!
      Jag misstänker att jag inte kommer behöva klä ut mig alls då, kommer säkert ha den naturliga bäbisorsakade zombielooken med svarta ringa under ögonen, släpig gång och somna så fort jag sätter mig ner. 😀


Kommentera

