Ettårsjubileum

Idag är det ett år sedan jag startade den här bloggen, ett år av stora händelser och förändring i mitt liv.
Som jag berättat tidigare har jag blivit mamma, har i skrivande stund min sovande son fastknyten på magen i bärsjal.
Förr la jag ner nästintill obegränsat av min fritid på olika hantverksprojekt och som några av er trogna läsare säkert har märkt är det svårt att hinna med pyssel och bloggande mellan amning, gos med bäbis, blöjbyten och barnvagnspromenader.
Men det finns ibland lite tid över och då kryper jag upp i soffan och pysslar med något litet projekt, som så småningom kommer visas här. Just nu håller jag på att virka på en mobil att hänga över Sonens sovkorg.
Igår kom Pojkvännen hem med en överraskning, en helårsprenumeration av tidningen Hemslöjden. Ser verkligen fram emot att få hem tidningen i brevlådan och kunna suga i mig massor med inspiration.
Ettårsjubileet firas med en virkad nyckelringsmuffins som jag gav till Syster för nått år sedan.

Virkad muffins

Virkad muffins

2 kommentarer

  1. Mirja Hagström said,

    maj 26, 2011 den 6:17 f m

    Du är helt makalös och enastående!


Kommentera

