Statistik

Mitt läsarrekord på 609 besökare i juni 2010 har varit svårslaget. Men nu i augusti hände det något med besökarantalet, det blev en ökning med nästan 100%.
Och till min stor glädje så har under september månad ännu fler läsare hittat hit.
Jag tycker det är så roligt att ni är så många som kikar in här och läser, kollar på bilder och förhoppningsvis blir inspirerade att börja pyssla.
Ni läsare inspirerar mig också med era besök och kommentarer, ni triggar mig att testa nya pysselprojekt för att sen skriva om här.
TACK!

Statestik!

Statistik!

4 kommentarer

  1. oktober 1, 2011 den 2:41 e m

    Det blir ju så när det är seriöst och kvalitet och inspirerande och kul och vackert och …

  2. Jonas said,

    oktober 1, 2011 den 5:05 e m

    Roligt att fler hittar din blogg. Senaste tiden har du skrivit många bra inlägg om vitt skilda områden. Du har en oerhörd bredd inom slöjd, hantverk och pyssel. Just dina glasinsekter i luffarslöjd känns extra ovanliga måste jag säga.

  3. Elin said,

    oktober 3, 2011 den 8:53 f m

    Och tack en gång till 🙂


Kommentera

