Julgranskulebytet

För ett tag sen skrev jag om en julgranskula, som skulle vara med i ett bytesprojekt. Då var utseendet på den hemlig, men inte längre.

Min julgranskula.

Min julgranskula.

Idag kom ett paket med en väldigt fin broderad kula av ull 🙂

Broderad kula från min byteskompis i Göteborg.

Broderad kula från min byteskompis i Göteborg.

Dessutom har jag fått en bonuskula från Tyskland med julfrimärken på! 🙂

Pappkula med julfrimärken från väldens alla hörn.

Pappkula med julfrimärken från väldens alla hörn.

Det ska bli ett nöje att pynta granen med så tjusiga julgranskulor!
Här finns bilder på alla kulor som blivit kastbytta, Slöjdakademin.

4 kommentarer

  1. Barbara said,

    december 16, 2011 den 1:01 e m

    Aaah vad roligt att vara med här! Det hade pappkulan inte tänkt sig medan den lag i ”kommer att vara present nagon dag ladan” under flera ar! Och vad fina era är! Ja, ska ocksa titta pa alla de andra och fa tipps da! Ha en trevlig fjärde advent!

    • Elin said,

      december 16, 2011 den 9:42 e m

      Pappkulan platsar verkligen in här tycker jag! Så glad att jag fick den. Tack! 🙂

  2. Agneta Norelius said,

    januari 15, 2012 den 9:48 f m

    Meen,……….. jag håller inte på med en julkula men dock ett ulligt
    hjärta som håller på att broderas med vackra pärlor………än så länge hemligt……..får väl se var man hamnar i slutändan………
    🙂

    • Elin said,

      januari 15, 2012 den 9:57 f m

      Passar ju bättre med ett hjärta nu när det snart är allahjärtansdag 🙂
      Låter som det kommer bli riktigt fint med pärlorna!


Kommentera

