En till fjäril

Fjäril gjord på beställning.Bild

6 kommentarer

  1. Annika said,

    februari 3, 2012 den 9:51 e m

    Åååh vad fin!

  2. februari 3, 2012 den 11:03 e m

    Ja, jättefin men nu får du nog låta bli att inspirera mig till flera saker. Jag har stickning, bandväven, rosengången, en bandväv till. Och jag vill tälja träskedar och nu får det räcka va. Man ska göra färdig någonting ibland också.
    Men jag har en låda med varierande ståltråd… 😉

    • Elin said,

      februari 3, 2012 den 11:25 e m

      Hihi, är ju lite det som är tanken med den här bloggen, att få folk slöjdsugna 😀
      Och utan en låda med varierande ståltråd vet jag inte hur det skulle kunna gå, så det är bra att du har en 😉

  3. Zanna said,

    februari 6, 2012 den 6:00 e m

    Hej tack för berömmet och detsamma, jättefint löv du gjort 🙂 Skoj med en till trådslöjderska 🙂 Jag länkar till din blogg från min om det är ok? Kram till dig 🙂

    • Elin said,

      februari 6, 2012 den 6:40 e m

      Jag ska leta efter ditt löv på utställningen i sommar 🙂
      Ser det som en ära att du vill länka till mig från din blogg 😀


Kommentera

