JAAA!!!

Jag ska börja plugga!!! :D

😀 Jag ska börja plugga till möbeltapetserare!!! 😀

8 kommentarer

  1. juni 19, 2012 den 8:26 e m

    Grattis!! Det är alltid roligt att lära sig något nytt!

    • Elin said,

      juni 21, 2012 den 1:09 e m

      Ja jätteroligt att jag ska få lära mig så mycket nytt! 🙂

  2. juni 19, 2012 den 9:38 e m

    Grattis, kreativt och både tradition och nyskapande. Där kommer du att passa bra.

  3. Suzanne said,

    juni 22, 2012 den 8:28 f m

    Grattis Elin, ska bli spännande att få se dina projekt i möbelsvängen. Dina fågelvantar är fantastiska, jag bara gapar och blir avundsjuk, jag kan inte… eller har aldrig lärt mig. Önskar dig en skön midsommar!

    • Elin said,

      juni 25, 2012 den 11:26 f m

      Tack! 🙂
      Misstänker att det nog kan bli en del möbelprojekt här på bloggen framöver.
      Suzanne,testa att brodera, du lär dig nog medans du håller på. Det är lite så jag jobbar 😉

  4. juni 24, 2012 den 8:52 e m

    Grattis! Hörde av Sandra att du kanske ville bo hos oss vissa dagar. Välkommen!

    • Elin said,

      juni 25, 2012 den 10:20 f m

      Ja det kan hända att jag vill låna soffa någon natt framöver. Tack för gästfriheten 🙂


Kommentera

