Trådhållare, (snart också) med nåldyna

Emmaboda ligger liksom lite långt bort i förhållande till vart jag bor, så har inte kommit mig för att åka till Hönsalottas luffarmuseum. Men nån gång ska jag ta mig dit! I vänta på det har jag fått en liten tjuvtitt från museets samlingar tack vare tidningen Hem och Antikt.

Fotat ur tidningen Hem & antik, nr 3 maj-juni 2012.

Fotat ur tidningen Hem & antik, nr 3 maj-juni 2012.

Fotat ur tidningen Hem & antik, nr 3 maj-juni 2012.

Fotat ur tidningen Hem & antik, nr 3 maj-juni 2012.

Kan ju inte bli annat än superinspirerad att bygga mig en egen nåldyna!

Kan ju inte bli annat än superinspirerad att bygga mig en egen nåldyna!

2 kommentarer

  1. juni 24, 2012 den 9:43 e m

    Fint, vad tänker du stoppa nåldynan med?

    • Elin said,

      juni 25, 2012 den 10:26 f m

      Håller på och jobbar med den just nu, blir syntetvadd.


Kommentera

