Lärling

Nu har första veckan som lärling hos Frida på Tyg och Tagel tapetserarverkstad gått. Det är så kul! 😀 Å jag är superlycklig som får den här möjligheten att utbilda mig till det jag vill utan att behöva flytta på eller från min familj!

Innan jag började riva.

Innan jag började riva.

Spänner ny sadelgjord.

Spänner ny sadelgjord.

Ny stoppning.

Ny stoppning.

Syr genomdragning.

Syr genomdragning.

Har inte alls blivit kompis med klammerpistolen än...

Har inte alls blivit kompis med klammerpistolen än…

Har nästan spikat klart entränningen och fått lite fason på stoppningen.

Har nästan spikat klart entränningen och fått lite fason på stoppningen.

Kommentera

